Jag är rik och dödlig som ett troll!

Jaha, då har jag ännu en gång vunnit 900 000 000 dollar!

Vad ska jag göööra med alla pengar????
Det är nämligen så att jag vinner hela tiden…vinstbreven kommer i min mailbox på hotmail och snart vet jag inte vad jag ska göra med alla miljoner biljoner jag har vunnit på Free Lotto och Chinese lottery osv osv…företagen kommer ju att gå i konkurs!
Därför har jag inte svarat och krävt mina pengar.
Dessutom är jag ändå otroligt rik!1chestjewels
Massor med okända släktingar har dött runt om i världen och testamenterat sina förmögenheter till mig, deras enda levande släkting!
Ha! Jag visste väl att jag var ett hittebarn! Någonstans i universum har en Kung dött av brustet hjärta över att ha tappat bort sitt enda barn – moi. Och nu dör alla hans otroligt ensamma stenrika släktingar som flugor och lämnar allt de äger till – moi!!
Deras advokater sänder hela tiden brev till mig, men jag har ännu inte svarat.
Varför
Jo, jag vill faktiskt inte såra de snälla människorna som har tagit hand om mig som om jag var deras egen dotter.
Mamma, du ser hur mycket jag älskar dig, trots att jag är en prinsessa och skulle kunna leva badande i pengar från mina kära avlidna släktingar.
Dessutom så behöver jag ju inte de pengarna …. Mina vänner, som jag lämnat ett outplånligt minne hos tros att vi tydligen bara råkat träffas en gång, har varit vänliga nog att plötsligt avlida och efterlämna en betydande summa pengar till – moi!!!
Jag har fått många mail från advokater som har letat efter mig över hela världen…och till slut äntligen fått tag på min e-mail adress!
Vilken tur jag har!
Inte bara att jag är en så oförglömlig person, utan också att dessa peroner hade godheten att avlida så att jag kan ärva deras förmögenhet. Jag skäms att erkänna att de inte lämnade något intryck hos mig för jag minns dem inte alls, men nu sörjer jag dem som om de var mina bästa kompisar.
Jag har inte svarat ännu på advokaternas mail, för jag har ju det mycket bra ställt ändå!
Jag har nämligen blivit anställd av flera dödssjuka eller avlidna (via deras advokater), stenrika människor. Jag får massor med pengar och behöver bara vara så snäll och ta hand om deras förmögenheter ett par dagar så att deras förmögenheter hamnar i rätt arvingars händer medan de får dö fridfullt.
Jag känner mig som ett helgon…
Fast jag är ju inte säker på att jag klarar att inte pilla på stålarna när de väl kommer in på mitt konto….så jag avvaktar med att börja arbeta.
Dessutom så behöver jag ju inte det jobbet så mycket.
Ring_in_box_2
Jag har ju en diamantgruva i Nigeria.
Fast det är ju en så hemsk branch!
Och så är jag ju rädd för att bli så otroligt rik!
Varför?`
Jo, det är ju bara att läsa ovanstående….alla stckars rika människor dör alldeles, alldeles ensamma.
Nåja, inte helt…de hade sina advokater…och så hade de tydligen mig!
Åh nej!
Jag ber alla miljonärer att hålla sig väldigt långt borta från mig.
De dör som flugor….
Jag är den gemensamma nämnaren.
Im rich Bijatch!1money
Ett svar

  1. After checking out a few of the blog articles on your
    site, I really appreciate your technique of blogging.
    I saved it to my bookmark webpage list and will bee checking back soon.
    Take a look at my website as well and tell me your opinion.

Kommentera

